قیمت بک لایت تلویزیون ال جی
مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 53
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 120
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 3070
بازدید سال : 12164
بازدید کلی : 25952
قیمت بک لایت تلویزیون ال جی

قیمت بک لایت تلویزیون ال جی

قیمت بک لایت تلویزیون ال جی مهمترین سوال مراجعین بخش تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی است. در ادامه قیمت بک لایت تلویزیون ال جی در مدل های مختلف و میزان هزینه لازم برای تعمیر تلویزیون را ذکر می کنیم. در این مدل از تلویزیون های ال جی از بک لایت های شاخهای استفاده شده است. بدلیل استفاده از مداربندی سری-موازی در لامپ های بک لایت، خرابی لامپهای بک لایت در این مدل معمولا به صورت قطع شدن تصویر تلویزیون می شود. تلویزیون ال جی سری LN زمانی که دچار ایراد بک لایت می شود، معمولا در لحظه اول تصویر برای یک لحظه ظاهر شده و به سرعت قطع می شود ولی پخش صدا به صورت طبیعی ادامه پیدا می کند. قیمت بک لایت تلویزیون ال جی در مدل LN در مدلهای مختلف و سایزهای مختلف بین 450 تا 1.200 هزار تومان خواهد بود. در تلویزیون ال جی سری LB از بک لایت شاخهای استفاده شده است.

 

Ho To (Do) تلویزیون ال جی Without خروج از محل کار(خانه).

lg tvفرمت های HDR میزان روشنایی بالایی را دارند و می توانند بسیار رضایت بخش باشند. صدای این تلویزیون مانند بیشتر تلویزیون های موجود در بازار برابر با 20 وات است وبا دو اسپیکر ارائه می شود و یا به عبارتی سیستم صوتی 2.0 کاناله را دارد. ال جی در این تلویزیون از ویژگی های صوتی فوق العاده ای استفاده کرده است که متناسب با آن صدا به صورت چند بعدی انتشار می یابد. شما اگر به صدایی بیشتر نیاز داشته باشید می توانید در کنار تلویزیون از ساندبار استفاده کنید که برای این منظور ورودی و خروجی های منحصر به فرد اتخاذ شده است. شاید نبود یک پورت کارایی تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد. در تلویزیون ال جی UP76006LC از دو پورت HDMI استفاده شده است که ورژن 2.0 را دارند و یکی از آن ها دارای قابلیت بازگشت صوتی است و با عنوان HDMI ARC نامگذاری شده است. یک پورت USB دارد که می تواند برای ذخیره کردن محتوا و یا پخش آن بر روی تلویزیون کاربردی باشد. دیگر پورت ها مانند پورت اپتیکال و یا آنتن و غیره در این تلویزیون قرار گرفته است. تلویزیون ال جی UP76006LC دارای رابط هوشمند WebOS است که این رابط فوق العاده بوده و سرعت بالایی را دارد. ال جی منوی فارسی ندارد اما کار با آن بسیار راحت می باشد. شما یک منوی بازی دارید و می توانید در آن قسمت تنظیمات تلویزیون را برای بازی اتخاذ کنید. مد تصویر فیلمساز را دارید که می توان در زمان نمایش فیلم ها تلویزیون را در این مد تصویر قرار داده تا جذابیت بیشتری را فراهم کند. ریموت این تلویزیون دارای قابلیت مادون قرزم و یا NFC می باشد و می تواند اشتراک محتوا را برای شما آسان تر کند.

این نوع تلویزیون ها برای کودکان جذابیت بیشتری دارند. بنابراین چنانچه این نوع تصاویر کاربرد خاصی برایتان ندارند، لازم نیست این هزینه را بر خود تحمیل کنید. نمایشگر ال جی می تواند در به تصویر کشیدن تصاویری منحصر بفرد برای تمامی اعضای خانواده، شگفت انگیز عمل کند. چنانچه یکی از این تلویزیون ها را خریداری نموده اید باید به نکات بعد خرید تلویزیون ال جی توجه داشته باشید. قبل از هر کار نسبت به جابجایی اصولی تلویزیون از فروشگاه به منزل حساسیت کافی را به خرج دهید. پس از تحویل گرفتن محصول مورد نظر در منزل، بهتر است که از فروشنده مربوطه نسبت به نحوه راه اندازی اصولی آن کمک بگیرید. در صورتی که دسترسی لازم را به فروشگاه ندارید، می توانید با کمک دفترچه راهنمای داخل جعبه تلویزیون ، تمامی نکات مهم را در این زمینه مطالعه کنید. تلویزیون ال جی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت، کاربرد تلویزیون ها را در استفاده از امکانات متنوع بیش از پیش افزایش داده است.

چگونه چیزی قیمت تلویزیون ال جی خود را بدست آوریم

lg tvمحصولاتی که در فروشگاه بانه ویترین موجود می باشند، تنوع بسیار زیادی دلراند و این تنوع در تمامی ویژگیهای این محصولات قابل توجه است به ویژه در خصوص نوع نمایشگر آن. نمایشگر از جمله مهمترین ویژگی های به شمار میرود و تنوع مناسبی نیز در محصولات این برند دارند که توانستهاند بر روی قیمت آن نیز تاثیر بگذارند. از معمولترین و رایجترین تلویزیون های برند ال جی باید به محصولاتی با نمایشگر LED اشاره کرد که از بک لایتی با لامپهای LED تشکیل شدهاند تا تصویر را به شما نمایش دهند. برخی از تلویزیون های میان رده و بالا رده این کمپانی از نمایشگر نوع نانوسل برخوردار شدهاند و این نوع از پنل در واقع به صورت اختصاصی متعلق به این برند کره ای میباشد. قیمت تلویزیون ال جی که از این نوع نمایشگر برخوردارند بیشتر از مدل های LED میباشد؛ در واقع بیس و ساختار اصلی نمایشگر نانوسل از LED و ترکیب ذرات بسیار ریز نانو که روی لامپها قرار میگیرند تشکیل شده است.

 

تلویزیون ال جی c2 در لیست بهترین تلویزیونهای اولد رتبه اول را به خود اختصاص دادهاست و آخرین نسخه بروزرسانی شده در این نوع تلویزیون قرار دارد، تلویزیون ال جی C2 به کمک پردازنده نسل پنجم آلفا9 ساخته شدهاست و از هوش مصنوعی جهت تنظیم خودکار صدا و تصویر استفاده مینماید. به همین خاطر بهترین و همهجانبهترین تجربههای ممکن را در اختیار کاربران قرار میدهد. پنل اولد به روز رسانی شده این تلویزیون روشن تر از مدلهای قبلی است و از فناوری تقویتکننده روشنایی استفاده میکند تا بتواند تصاویر واضحتری را در هر محیط نوری نمایش دهد. تلویزیونهای c2 ال جی از فناوری داخلی bolby vision lQ استفاده میکنند و همچنین از حالت فیلمساز برای علاقه مندان فیلم بهرهبرداری میکنند، در ضمن رنگها و کنتراست و جزئیات بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهند. حالتهای بازی اختصاصی با فناوریهای نرخ نوسازی متغیر Nvidia, G-Sync, AMD freeSync که برای جلوگیری از پاره شدن لکنت صفحه پشتیبانی شده اند، تجربه بهترین بازیها را به مخاطبان ارائه میدهند.

تلویزیون ال جی - شش شکل چالش

وقتی حرف از رزولوشن بالا می زنیم یعنی نقطه به نقطه تصویر به صورت واضح پیداست. در تلویزیون ال جی معمولاً از HDR10,HLG,Dolby Vision استفاده شده است که با وجود تمام این خوبان در کنار هم کنتراست به شدت بالایی خواهید داشت وتصویری که در حال پخش می باشد رنگ های نزدیک به واقعیت را ارائه می دهد چون با استفاده از این محدوده دینامیکی طیف رنگی بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. استفاده از تکنولوژی نانوسل در قابلیت های تلویزیون ال جی یکی از بهترین اتفاقاتی بوده که در صنعت ساخت تلویزیون توسط شرکت ال جی اتفاق افتاده است. اما در تلویزیون های بالارده تر مثل OLED ها شما صدای بالاتر و تا 60 وات را در مدل های QNED تجربه خواهید کرد. وقتی تلویزیون شما پردازشگر خوبی نداشته باشد پس اصلاً این امکانات صوتی و تصویری که باید را هیچ وقت نخواهد داشت. مثلاً فکر کنید یک فیلم قدیمی از تولد بچگی های خود را می خواهید بعد از سال ها تماشا کنید اما این فیلم آنقدر قدیمی شده که نه کیفیت تصویر خوبی دارد نه صدای واضح.

مبارزه برای تلویزیون ال جی: راه سامورایی

lg tvمحل شعب 7 گانه ی این دپارتمان به گونه ای انتخاب شده است که تمامی مناطق مختلف تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار دهد. خدمات رسانی و تعمیرات تلویزیون در ستارخان ، تجریش ، میرداماد، فرجام، سعادت آباد ، پیروزی ، ولیعصر، انقلاب و… انجام می شود. خاطرنشان می نماییم که کلیه سرویس ها و خدمات ویژه ی نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند. نمایندگی تلویزیون ال جی کرج در راستای خدمت رسانی به کاربران و متقاضیان گرامی ساکن در استان البرز ایجاد شده است. این مجموعه ضمن برخورداری از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته در دو حوزه ی فروش و تعمیر تلویزیون های ال جی به فعالیت می پردازد. واحد تعمیرات این نمایندگی با به کارگیری تکنیک های نوین تحت نظر دانش و تجربه ی کارشناسان ماهر، تلویزیون های جدید و قدیم ال جی را بازیابی می نماید.

 

راهنمای Slacker به تلویزیون ال جی

از دکمه home نیز میتوانید برای استفاده از HDMI ,USB ,LAN … از دکمه mute برای بی صدا کردن دستگاه میتوانید استفاده نمایید. چگونه گوشی خود را به تلویزیون ال جی متصل نماییم؟ امروزه اپلیکیشن هایی برای برقراری اتصال بین تلویزیون و گوشی طراحی شده اند. این نرم افزار برای تلویزیون های ال جی به نام ال جی اسمارت شیر شناخته میشوند که با نصب آنها شما میتوانید بین گوشی و تلویزیون خود ارتباط برقرار نمایید. همچنین با استفاده از این قابلیت میتوانید بازی های موجود در گوشی خود را در صفحه بزرگ تلویزیون بازی کنید. تلویزیون های هوشمند ال جی دارای قابلیت های زیادی می باشند که یکی از این قابلیت ها، اتصال تلویزیون به اینترنت است. ابتدا باید از روی کنترل تلویزیون خود دکمه Home را انتخاب نمایید. پس از باز شدن Menu دستگاه خود می توانید گزینه تنظیمات تلویزیون ال جی یا Setting را انتخاب نموده و سپس دکمه Enter را فشار دهید. در این مرحله باید از لیست نمایش داده شده گزینه Network و سپس گزینه Network Connection را انتخاب نمایید.

تلویزیون ال جی 55NANO95 دارای سیستم عامل WebOS است. این محصول به کمک این پیلتفرم هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت و برخورداری از امکانات روز را دارد. این تلویزیون ال جی 55NANO95 بسیار زیبا است و طراحی آن اولین چیزی است. که نگاه شما را به سمت خود جلب می کند. لبه های بسیار باریک در این تلویزیون باعث خودنمایی بیشتر صفحه نمایش شده اند. و در هنگام تماشای برنامه های مختلف تمرکز بیشتری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. ضخامت این نیز بسیار کمتر از مدل های قبلی است و این می تواند. نصب انرا بر روی دیوار نیز مناسب تر کند. طراحی چشم نواز این محصول موجب ایجاد دید گسترده برای استفاده بهینه کاربر می شود. پایه های محصول از نوع V شکل بوده. و در نهایت زیبایی طراحی شده اند. کیفیت ساخت ان نیز بسیار عالی است و حس یک محصول خوب و مدرن را به شما می دهد.

همچنین در وسط بدنه ی خود یک عدد پایه ی نیم دایره دارد. این پایه به طور کلی تمامی بدنه و وزن دستگاه را تحت پوشش خود قرار می دهد. این وسیله بدنه ای به رنگ یک دست مشکی شفاف دارد. این رنگ با هر سلیقه، نظر و دکوراسیونی کاملا هماهنگی دارد. جنس بدنه هم از پلاستیک فشرده محکم تهیه شده که هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمی شود. پنل پشتی تلویزیون ال جی مدل 55NANO86 نیز شامل درگاه و پورت های ارتباطی می باشد. در نهایت می توان گفت نظم و انضباط همراه و یاور همیشگی تلویزیون ال جی می باشد. تصویر محصولات عامل اصلی و مهم ارزش به حساب می آیند. زیرا اصلی ترین وظیفه ی چنین وسیله ای نمایش دادن تصویرهای درخواستی کاربر است. شرکت ال جی هوش و دقت عالی در تهیه و تولید تصویر محصولی چون تلویزیون دارد. تلویزیون 55 اینچ ال جی نانوسل مدل 55NANO86 دارای کیفیت خارق العاده ی 4k است.

ال جی Tv

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55BX وب سایت خود باشید.



تعداد بازدید از این مطلب: 693
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود